فناوری

Google Pixel Watch 3 vs Pixel Watch 2: عصر جدیدی برای Wear OS

Google Pixel Watch 3 vs Pixel Watch 2: عصر جدیدی برای Wear OS

جدیدترین پوشیدنی Google در اینجا آمده است و اگر می‌خواهید ببینید که چگونه آن را با نسل قبلی خود مقایسه می‌کند، در اینجا نکات کلیدی وجود دارد که باید بدانید.

در حالی که این شرکت مطمئناً زمان شیرین خود را برای ورود به بازار ساعت‌های هوشمند با سخت‌افزار اختصاصی خود سپری کرده است، Google با خط پیکسل واچ خود گام‌هایی برداشته است. Pixel Watch اصلی، با وجود نقص، راه‌اندازی یک خط پایه محکم برای بهبود، دقیقا همان کاری است که شرکت با Pixel Watch 2.

با توجه به روند اخیر در به‌روزرسانی ساعت‌های هوشمند، گوگل می‌توانست برای پیکسل واچ 3 روی موفقیت‌های خود تکیه کند، اما در عوض، در واقع هزاران ارتقای بزرگ وجود دارد که ارزش دانستن در مورد آنها را دارد. به خواندن ادامه دهید تا بدانید دقیقا چه چیزی Pixel Watch 2 را از Pixel Watch 3 جدیدتر جدا می کند.

گزینه های اندازه بیشتر، بالاخره

عجیب است که Google آنقدر طول کشید تا این موضوع را مرتب کند، اما Pixel Watch 3 در نهایت گزینه‌های اندازه چندگانه را برای مچ دست‌های مختلف با گزینه‌های 41 و 45 میلی‌متری در دسترس قرار می‌دهد.

این در تضاد کامل با اندازه تک 41 میلی‌متری Pixel Watch 2 است که برای هر کسی که مچ‌های بزرگ‌تری دارد، کمی کوچک به نظر می‌رسد. اکنون داشتن این گزینه‌های اندازه، Pixel Watch 3 را با نزدیک‌ترین رقبای خود از اپل و سامسونگ مطابقت می‌دهد.

Pixel Watch 3
Google Pixel Watch 3 vs Pixel Watch 2 عصر جدیدی برای Wear OS 3

نمایشگر بسیار بهبود یافته

برای Pixel Watch 3، گوگل به نمایشگر در دو قسمت ارتقاء بخشیده است. برای شروع، اکنون بزرگتر از قبل است، با کاهش 16 درصدی حاشیه ها، که منجر به افزایش 10 درصدی و 40 درصدی اندازه صفحه نمایش برای گزینه های 41 میلی متری و 45 میلی متری می شود.

اوج روشنایی نیز از 1000 نیت به 2000 نیت رسیده است، بنابراین نه تنها با مشاهده صفحه‌های ساعت بزرگ‌تر و اطلاعات بیشتر در یک نگاه، خواندن آن در فضای باز نیز آسان‌تر می‌شود.

به روز رسانی های بزرگ

یکی از بهترین چیزهایی که Pixel Watch 2 برای آن انجام داد، ادغام آن با فناوری ردیابی تناسب اندام Fitbit بود، و در حالی که این ویژگی های اصلی در Pixel Watch 3 وجود دارند، این تجربه برای جذابیت بیشتر به این تجربه افزوده شده است. انجمن در حال اجرا.

با Pixel Watch 3 اکنون می‌توانید روال‌های دویدن را قبل از خروج، با زمان‌های خاص گرم کردن و خنک‌کردن ایجاد کنید. اگر مشترک Fitbit Premium هستید، هوش مصنوعی Google می‌تواند داده‌های گذشته شما را تجزیه و تحلیل کند تا حتی بهترین نوع دویدن را برای شما در هر روز پیشنهاد کند، که می‌تواند برای دوندگان باتجربه و کسانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، امتیاز بزرگی باشد.< /p>

Pixel Watch 3
Google Pixel Watch 3 vs Pixel Watch 2 عصر جدیدی برای Wear OS 4

ادغام بهتر اکوسیستم Google

این یک هدف باز به نظر می رسد، اما اگر سرمایه گذاری زیادی روی اکوسیستم Google انجام داده باشید، می تواند Pixel Watch 3 را به خریدی بسیار وسوسه انگیزتر از Pixel Watch 2 تبدیل کند.

علاوه بر پخش فید زنده از هر دوربین/زنگ در Nest مستقیماً به ساعت شما، Pixel Watch 3 می‌تواند دستگاه‌های Google TV را کنترل کند و حتی به شما اجازه دهد از Google Maps به‌صورت آفلاین استفاده کنید.

دوام باتری هسته ثابت باقی می ماند

همانطور که در Pixel Watch 2 بود، Pixel Watch 3 می‌تواند تا 24 ساعت با یک بار شارژ و با تغییر صفحه نمایش همیشه روشن کار کند. با این حال، اگر حالت «بهینه‌سازی باتری» را روشن کنید، می‌توانید زمان اجرای کلی را تا 36 ساعت افزایش دهید.

سال جاری بدون افزایش قیمت

این روزها بسیار نادر است که تکرار سخت افزار جدید نوعی افزایش قیمت را به همراه نداشته باشد، اما خوشبختانه این مورد در مورد Pixel Watch 3 صدق نمی کند. همانطور که در مورد Pixel Watch 2، هر دو دستگاه دارای قیمت اولیه هستند. 349 پوند، اگرچه انتظار می‌رود که برای آپشن جدید 45 میلی‌متری که از 399 پوند شروع می‌شود کمی بیشتر بپردازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا